星期三, 7月 30, 2014

她(馬賽) 做錯了什麼?

阿果:她做錯了什麼? 


其實睇完佢篇野,好多地方都覺得有道理,呢種道德兩面睇,一邊睇一邊鬧既行為其實一d都五出奇。

咁馬小姐真系做錯咩呢?當然五系各式各樣既性取向,都五系大膽享樂性愛既行為,系形象落差。

正如人地批評大學教授變成社團大佬,第一夫人變市井菜婆,美味快餐變成豬瘦…純情小兔兔變AV女優。

期望管理完全失敗。

星期三, 7月 09, 2014

我地一齊祈禱!

全能既上帝,慈悲既主耶穌,自從上次系意大利寧醫好左俺隻尿酸腳之後,一直都五敢再打擾寧,拔當昨天聽到那位在地上自稱代表寧既教主一番說話,心里面非常不爽,一方面知道這絕對不是寧的意思,一方面心里面想一直嘴咒那假先知,C 旺寧盡快將他收到地獄去,但又怕佛說口孽自招,所以一直憋在心里面,只好再打擾寧一次。

俺一直只說心里話,並非公關技兩,或者語言藝術 :將他打到十八層地獄吧!馬上!立刻!而家!阿們。


星期二, 7月 08, 2014

聖言…

政協吭教主一番真言,教人如何用腦,如何在危險時扮羊羔,實在慷慨至極,情真意盡,珠璣滾燦,並非語言藝術,應廣泛傳播,使人人得以受益。拔其中一句:"不如戴菲傭上街。" 就要小心過濾,因為指派外傭作非家務工作,罰款五萬,監禁兩年,隨時仲大鑊過佔中。


正如勸人仔女去佔中,自已仔女玩失蹤錦,俺覺得政協主教雖然勸人帶菲傭,自已一定五會帶。

拔萬一全港忠貞教友響應帶菲傭,上街人數由原本五十萬變成一百萬,特區公安根本無足夠女同志應付,所以廣傳之時,最好刪除教主先。

星期四, 7月 03, 2014

頭文字詩

週圍勸人去佔中
容易受騙少年翁
正中下懷被慫恿
能早回頭父母鬆
讓我廣傳積陰功

田邊小草綠悠悠
北斗夜空月上頭
俊才佳人手繫手
好言笑晏話未休
野外無人私相守

殊途難歸越走遠
惶恐心情從不斷
分歧意見走極端
食言反面無彎轉
史罄難書年復年