星期二, 9月 30, 2014

星期日, 9月 28, 2014

星期四, 9月 18, 2014

蘇格蘭獨立跟真普啜…

民主真系人民既枋子〈方〉棺材 ,埋葬左一向既和諧,歡樂,共識,包容。
得到既就系分化,兩極,仇恨,對立撕裂。

Anyway起碼同一派既更加會....和諧,歡樂,共識,包容。

星期三, 9月 17, 2014

悼李 香蘭

李花白滿園中
國色姿走遠蹤
璋案頭微軟動
正品香盈未送
久兮酒酣漸濃
拆蘭圍覓芳容

星期五, 9月 12, 2014

星期一, 9月 08, 2014

餿水給人吃...五CallE嗎?





























無錯,呢個題目睇落去無問題,問題系如果寧年紀比較成熟,想當年每日街上仲有人去酒樓食堂,收一筒筒一竹籮冤崩爛臭既廚餘車走,當然五系做堆肥,正正就系去喂豬。

豬食左長得肥肥白白就比人食,咁食食餿水豬長大既人今日仲生歐歐出入垃圾局。

所以事實上通過真理的實踐,喂餿水的豬給人吃?是無問題的。喂餿水的人給豬吃,問題就大罅!

星期三, 9月 03, 2014

食肉...

佢將d肉切碎,然後要我食左佢…佢地仲系切出泥果度加鹽同胡椒。




呢d五系美食節目既內容,因為肉系由一個人既股邊切出泥,然後系傷口上面撒鹽同胡椒。系槍口下被切肉果位要食番自已果塊切碎左既肉。仲要眼巴巴睇住自已剛剛被大刀砍落泥仲流緊血既一雙小腿…


呢d都五系中世紀歐洲黑暗時代既酷刑,系活生生今日印度軍隊系客什米爾對當地反對人民所謂恐怖份子既恐怖手段。誰是誰非,乜乜歷史背景已經五重要,呢種無人性既行為,真系天誅地滅!




星期二, 9月 02, 2014